Aangekomen in Accra! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kaylee - WaarBenJij.nu Aangekomen in Accra! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kaylee - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Accra!

Door: Kaylee

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

17 Maart 2014 | Ghana, Accra

Hallo allemaal!

Hier dan mijn allereerste berichtje vanuit het warme en mooie Accra.
Na een prima vlucht naast een aardige Ghanese vrouw, verliep al het papierwerk bij aankomst in Ghana gelukkig ook zonder problemen.
M'n backpack en koffertje kwamen al snel aan via de bagageband en toen was het opzoek naar de partnerorganisatie die in de aankomsthal stond te wachten. Gelukkig gelijk iemand gevonden en toen was het nog even wachten op een andere vrijwilligster die aan zou komen.
Na ongeveer een half uurtje kwam Anna uit Duitsland aan en zijn we naar het hostel vertrokken.

Na een prima eerste nachtje begonnen we vandaag onze oriëntatie bij SYTO, de partnerorganisatie hier in Ghana.
Het eerste ritje met de Tro Tro gehad, het locale vervoersmiddel hier in Ghana, een busje die nooit vol genoeg zit. Erg leuk om tussen de locale mensen te reizen.
Samen met Anna en Marte uit Noorwegen hebben we de belangrijkste dingen over Ghana gehoord en ons eerste taallesje gehad.
Hierna vertrokken naar het strand voor de lunch en de dans en drumlessen.

Na terugkomst in het hostel met Anna en Marte nog even naar de supermarkt geweest en daarna buiten wat gegeten.
Morgen staat een dagje met een historische tour door Accra op de planning!

Groetjes uit Ghana!

• 17 Maart 2014 - 23:29

Papa En Mama:

Toppie! Fijn te horen en te lezen! Je hebt er zin in en je ervaringen zijn nu al leuk! Ga zo door en geniet van alles, ook busjes die nooit te vol zitten ;-)

Knuffel!
    X

• 18 Maart 2014 - 00:12

Chiel And Bo:

Heey Nichie.... Cool hoor... maak er wat moois van, enne...leuk om dit te lezen..
    benieuwd naar je andere verhalen.
    you Go Girl !
    x

• 18 Maart 2014 - 07:31

Ria V Burgsteden:

Hoi kaylee wat leuk om je verhaal te lezen.wat spanend allemaal
    Zo te lezen heb je het naar je zin,geniet er maar van
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal liefs van ons Xxx

• 18 Maart 2014 - 08:59

Tine Dorresteijn:

Zo te zien heb je het wel naar je zin geniet er van je zal wel bruin zijn met dat mooie weer daar ze kennen je dadelijk. Niet meer gr van ons

• 18 Maart 2014 - 14:25

Wesley:

Hey Kaylee, me kleine nicht wordt (is) groot. Heel leuk om te lezen dit. Veel plezier daar nog.
    groetjes van je grote neef Wesley. X

• 18 Maart 2014 - 16:30

Naomi:

Wat leuk om je eerste berichtje te lezen!
    Dans- en drumlessen? Wat leuk zeg!

Heel veel plezier en succes de komende tijd!

Dikke kus :)

• 18 Maart 2014 - 20:30

Bente:

Klinkt al helemaal top!
    Heel erg veel plezier nog en ik zal me vermaken met het lezen van jouw verhaaltjes als ik weer eens studieontwijkendgedrag heb haha

Xx

Tags: Ghana, accra, SYTO